.

.

środa, 25 marca 2015

Domowe krakersy

Dziś testowałam przepis bloga Kuchnia Kocha (TUUU) i od razu mówię - są super! Bitą godzinę spędziłam na rozwałkowaniu ciasta z małymi pomrukami pod nosem ale warto było! 

Już teraz wiem, że będę je serwować na imprezach a już na bank zniwelują one ilość jedzonych przede mnie chipsów (która i tak jest niska) do minimum.  





Nie będę przepisywać przepisu, od razu przekieruje was do oryginału : oto on http://www.kuchniakocha.pl/2013/04/16/chrupiace-i-cienkie-krakersy-oliwa-extra-vergine/

Z tej ilości wyszły mi 3 blachy. A co do przepisu można je urozmaicić różnymi dodatkami. Ja postawiłam na sezam biały i czarny, ale cienko skrojone oliwki i suszone pomidory (chociaż mogą się przypalać) są również pyszne.

U mnie dziś serwowane były z guacamole i sosem ziołowym iiiii zniknęły w tempie ekspresowym. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz