.

.

sobota, 6 grudnia 2014

Mojewypiek.com: Sernik na zimno z białą czekoladą oraz batonikiem Toblerone

Urodziny to zawsze dobra szansa na nowe wypieki, o ile sernik na zimno można takim nazwać. Ja z okazji urodzin postanowiłam solenizantowi w ramach prezentu pyszne ciasto przygotować. Pod "nóż" poszedł przepis ze strony mojewypieki.com, a konkretnie przepis na kremowy sernik z batonikiem Toblerone i białą czekoladą.



Przepis ten bardzo mnie zaintrygował gdyż nie wyobrażałam sobie jak możliwe jest aby zrobić całe ciasto bez pieczenia?! 
Jak się okazało można i jest to bajecznie proste!! Za pomocą miksera, wałka i małego garnuszka potrzebna jest raptem godzina. 


Zastosowałam się całkowicie do przepisu, który znajdziecie tu  -> KLIK<-. 

Ciasto po nocce w lodówce jest przyzwoicie ścięte, jednak z powodu mocno kremowej i delikatnej konsystencji wymusza konieczność automatycznego spożycia po wystawieniu na stół (co w gruncie rzeczy nie jest niczym złym:P). Sernik jest słodki, ale nie przesłodzony. Spód z gorzkich ciastek, ubita śmietana bez cukru oraz biały serek równoważą słodkość czekolady. A rozkruszone tublerone przyjemnie kruszy się pod zębami.


Jedyna uwaga:
Niestety nie udało mi się znaleźć ciastek podanych w przepisie, dlatego użyłam zwykłych ciasteczek z płatków owsianych, do których dodałam gorzkie kakao. 

Smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz