.

.

sobota, 5 września 2015

Dip z czerwonej fasoli według Jadłonomii

Jako taki mały kulinarny freak, nie mogłam ominąć publikacji pierwszej książki kulinarnej Marty Dymek. Dziewczyna ta od jakiegoś czasu zaskakuje wszystkich swoją wizją kuchni wegańskiej, a właściwie to zrywa z przekonaniem, że weganizm to tylko warzywa i sojowe kiełbaski. I mimo iż w żadnym razie nie mam zamiaru rezygnować z mięsa i produktów zwierzęcego pochodzenia (za bardzo kocham sery i hiszpańskie szynki!) to książkę przeglądam z zachwytem, czekać kiedy znów nadarzy się okazja by zrobić jakąś pastę, warzywny pasztet czy kremową zupę. 
Na pierwszy rzut poszedł dip z czerwonej fasoli - niebo w gębie! Dip ten nadaje się świetnie do nachosów ale również sprawdza się jako pasta na chleb. Lekko ostra, kremowa i stosunkowo tania w przygotowaniu, gdyż wszystkie produkty z listy składników zazwyczaj mamy w domu. 
Ja w moim dipie zrezygnowałam z kolendry, gdyż niespecjalnie za nią przepadam, a zamiast tego, oprószyłam całość posiekaną pietruszką. 
Poniżej wklejam zdjęcie przepisu prosto z książki i ogromnie zachęcam do jej zakupu. W moim przypadku, Jadłonomia to możliwość poszerzenia warzywnych horyzontów i pomocne rozwiązania i pomysły gdy w domu akurat czegoś brak, a zastąpić to można czymś na bazie warzyw. 


Polecam również blog o tej samej nazwie -> www.jadlonomia.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz