.

.

środa, 29 sierpnia 2012

Kuchnia Pascala. Tarta z łososiem, mozzarellą i pomidorami.

Przepisy prezentowane przez Pascala i Okrasę w kampanii reklamowej Lidla kuszą nie tylko pięknymi zdjęciami ale również prostotą wykonania i ciekawymi połączeniami smaków.
Pierwszą potrawę jaką próbowałam zrobić był marynowany schab z mozzarellą i grillowaną cukinią z kuchni Okrasy. Danie smakowało mi bardzo, jednak brak doświadczenia w roztrzaskiwaniu kotletów wziął górę i wiem, że następnym razem mam się dłużej nad nimi pastwić ;)
Wczoraj spróbowałam przepisu Pascala, a mianowicie Tarty z łososiem, mozzarellą i pomidorami



Przepis dużo prostszy od schabu Okrasy. Smaczny aczkolwiek aż tak się nie zachwyciłam. Jednak jak już wspomniałam wcześniej, prostota wykonania niewymagająca zbyt wiele czasu zachęca. Gdy będę robić ją ponownie postawię na bardziej wyraziste smaki. Już teraz mogę śmiało stwierdzić, że potrzebna jest większa ilość ziół i przypraw aby nadać jej wyrazistego smaku.
Tartę robiłam w mniejszej formie niż w przepisie.
Jeśli chodzi o efekt końcowy - chyba tylko Pascalowi mogło wyjść tak ładne danie. Ja Poniżej wrzucam efekty mojej pracy.







Ktoś z Was spróbował przygotować któryś z przepisów Kuchni Lidla?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz