.

.

piątek, 3 stycznia 2014

Handmade. Broszki

Dawanie oraz otrzymywanie własnoręcznie wykonanych/zaprojektowanych prezentów sprawia mi największą radość. Trud włożony w pracę, efekty i ta nutka ekscytacji nie występuje w takim natężeniu podczas wręczania gotowych prezentów. 
Tak więc postanowiłam obdarować najbliższych moimi wyrobami, bo nie ukrywam, że ich reakcja i ewentualna krytyka jest dla mnie bardzo ważna. 
I tak moja chrzestna otrzymała broszkę w odcieniach brązu.


Natomiast kuzynka w odcieniach fioletu, srebra i perły. I jak na pierwszej widać niestety gdzie-nie gdzie trochę kleju, to ta druga stała się moją małą dumą, bo widzę progres.
 
Tyle z chwalenia na dziś.
Pozdrawiam,
Gosia 

1 komentarz:

  1. też kiedyś robiłam różne ozdoby z koralików, ale powiem szczerze, że nie były tak ładne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń