.

.

czwartek, 19 grudnia 2013

Something new.

Postanowiłam wzbogacić mojego bloga o dwie nowe poza kuchenne kategorie. Pierwszy to dział handmade, gdzie będę wrzucać i opisywać swoje kreatywne wyładowania (m.in. takie jak w tym poście), będę sprawdzać internetowe pomysły na zagospodarowanie starych przedmiotów, które mogą posłużyć nam jeszcze w nieco innym charakterze niż ten zamierzony. Będzie też o muzyce. Już ostatnio w poście cieście marchewkowym (oto on) podzieliłam się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat muzyki, akurat w tym wypadku polskiej, więc stwierdziłam, że czemu nie robić tego regularnie, pisząc o tych artystach i gatunkach, które lubię oraz dzieląc się z Wami moimi koncertowymi doznaniami, gdyż jestem OGROMNĄ fanką koncertów i festiwali. 



Mam nadzieję, że ktoś będzie tam zaglądał i zaczerpnie trochę pomysłów bądź odkryje muzykę, której wcześniej nie znał. Oczywiście niezmiennie najwięcej będzie tu o jedzeniu i gotowaniu!

Zapraszam!
Pozdrawiam,
Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz