.

.

wtorek, 1 listopada 2011

Blondynka w kuchni

Zdecydowałam się założyć tego bloga, ponieważ od jakiegoś czasu gotowanie stało się moją pasją. 
Uwielbiam wymyślać przepisy, łączyć smaki a także korzystać ze sprawdzonych, szybkich receptur na dobre jedzenie. 
Inspiruje mnie wiele osób, m.in. Jamie Oliver, cudowna Nigella czy dziewczyny z "gotuj i chudnij". Po za tym kanał kuchnia.tv mógłby lecieć w moim telewizorze non-stop.
 
Uwielbiam kuchnie włoską, tajską oraz naszą, kochaną polską, a moim największym marzeniem jest jeździć po świecie i jeść! Odkrywać, próbować, przełamywać bariery związane obrzydzeniem co do różnych potraw.

Gotowanie sprawia mi frajdę, na zadowolone miny i pełne brzuchy moich bliskich dają mi wiele radości i spełnienia.
Czas spędzony w kuchni bardzo mnie odpręża.

Tak więc jestem Gosia i mam nadzieję, że moje przepisy sprawdzą się w waszej kuchni!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz