.

.

środa, 23 listopada 2011

Tortilla zapieczona z brokułami i serem camembert

Mój dzisiejszy wymysł z serii "rób wszystko byle się nie uczyć". Tortilla zapieczona z brokułami oraz serem camembert skąpana w czosnkowo-ziołowym sosie. mniam! 

Jeśli brakuje Ci tortilli, zrób naleśnik - równie pyszny efekt gwarantowany. 




Skład (na 1 osobę):
część główna:
3-4 duże cząstki brokułów
pół serka camembert
1 tortilla



sos:
1 mały jogurt naturalny
pół łyżki majonezu
1 duży ząbek czonsku
szczypta vegety
pieprz
zioła (prowansalskie, bazylia, tymianek, oregano)


Sposób przygotowania:
Najlepiej zacząć od sosu aby spokojnie miał czas przejść różnymi smakami.
  • Do miseczki wyciskamy czosnek, zalewamy go jogurtem i dodajemy majonez
  • Dodajemy szczyptę vegety, pieprz i zioła, mieszamy wszystko i smakujemy, ew. doprawiamy bardziej
  • wkładamy do lodówki na czas robienia reszty dania
  • dodajemy brokuły do gotującej się osolonej wody i pod przykryciem gotujemy na małym ogniu ok. 8 minut.
  • serek kroimy na plastry
  • gdy brokuły będą gotowe, odsączamy i dzielimy na mniejsze części
  • układamy na przemian na tortilli, zawijamy jak kebaba - ja zawinęłam sobie w sreberko aby mi się nie rozpadł
  • tak przygotowaną tortillę wkładamy do piekarnika aby nieco się wszystko zapiekło - ok. 5 minut





  • wyciągamy nasze danie z piekarnika, odwijamy folię, kładziemy na talerz i polewamy sosem czosnkowym
  • można ozdobić danie pomidorem bądź szynką parmeńską - ja wybrałam to drugie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz